Een nieuwe jas

De laatste maanden heb ik weinig geschreven op mijn blog, op mijn oude blog. Zorgen om mijn hoogbejaarde vader namen alle tijd in beslag, en ontnamen me ook mijn inspiratie. Tijd en inspiratie komen weer langzaam terug. Ik ga maar weer eens een poging wagen geregeld een blogje te posten.

Tot nu toe werkte ik met de weblogapplicatie van de Universiteit Leiden. Dat ging goed, tót ik een iPad kocht. Daarmee kan je vrijwel niks op mijn oude blog. Onhandig dus. Daarom ben ik nu overgestapt naar WordPress, waar ik met een prachtige app op de iPad kan werken. Ik ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen. Ook moet ik nog alle tierelantijnen van WordPress gaan ontdekken. Goeie tips zijn welkom.

Geplaatst op 23/06/2011, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. De nieuwe site ziet er prachtig uit, gefeliciteerd!

  2. Alice Doek

    Mooi dat je weer terug bent! Commentaar leveren via de ipad is nu wel moeilijker geworden. Ga je ook bloggen uit Barcelona?

  3. De nieuwe site ziet er super uit! En ik vind de titel geweldig🙂

  4. Marian Smit

    Ziet er mooi uit. Ik kan me nu ook via e-mail op de hoogte houden van nieuwe berichten (werkt bij mij beter dan via de aggregator, die vaak overvol zit😉.

Geef een reactie

